aztán még az Apriliát még meg sem említettem :) úgyhogy nem kell aláásni az olasz mocikat, épp az a jó bennük, hogy mindenfajta motorban gyártanak jót, nemúgy mint a kocsiknál, ott csak a sportkocsik dominálnak
ja meg az olasz mocik elérik a versenysújt acél vázzal is,a japán szarok meg alumínium vázasak.
gondolod, hogy széthullanak? nemhinném, én még sosem hallottam õket fikázni, szerintem japán szinten minimum vannak. itt igazából már az ízlés dönt, mindkét kategória technikailag nagyon magas szinten van. legalábbis szerintem :)
nem csak a motorokra igaz de vannak japán termékek és vannak máshol gyártott termékek és ez tény amit meg itt említett a kolléga a ferrari meg a lamborgini megbízhatóságáról az egyszerûen röhelyes
Rokonomnak egy Alfa Romeo 156-osa van nagyon jó kocsi csak hetek óta a szervízbe van mer beindítás után félórán belül lefullad. a hiba okát még keresik...
Japán motorok közül a kedvenceim a Yamahák, olasz motorok közül az Apriliák! :)
semmi gond fiúk, elõbb-utóbb ki fogjátok nõni ezt az egészet...
Japán szinten soha nem lesz Olasz motor. Ezt jegyezd meg. Apriliák hullanak szét és nem érik meg az árukat. MV és Ducati pedig soha nem mosná le a Kawasakit sem, pedig az a legrosszabb Japán a futómûve miatt, viszont a legerõsebb Japán blokkba. Suzuki ami legjobban megéri ár/érték arányt. Egy Ducati lehet 8millárt megbízható motor ... Annyit adjon érte a különc ember akinek nem felel meg a sorozatgyártott motor. Aztán meg essen le az álla, hogy a sorozatgyártott kipipálja a pályán/utcán.
Olasz rámegy a külcsínyre. Mindegyik motorjára ráépíti a nagy olasz szépdéget. Aztán meg mindig csak a szervíz meg a szervíz. Értendõ ez a robogótól a legnagyobbig. Nemrég vett Olasz robogók (SR) már csak berugó karral indulnak, mert elektronika nem mûködik. Van bennük 5000km. 125ccm-es 1.3milliós motor (RS) mikor nyit a power szelep (aki komolyabban benne van tudja) beszaggat. Valami nem jól van benne. Valahogy nem tudom megérteni az olaszokat ... legalább árba ne kérnék a Japán dupláját. Ez persze mind Aprilia volt Ducatit meg MV-t nem hallottam még megfõni. Azoknak csak az árával van bajom hétköznapi emberként.
Én kawa párti vagyok, de én ahogy néztem teszteket, még a japán belpiacon is nagyon jó...
szal ZX10-R:)
Én sem vagyok Kawa ellenes ami Japán az jöhet. A Kawa tökéletes lenne, csak egy futómû kellene alá. De ember legyen aki a ZX-10-et megüli. Brutális egy motor. És a Kawa fogja megint kiadni a legerõsebbet. Azthiszem a mostani is 183Le. És ennél kevesebb kg. Egyébként nálam 1. Suzuki; 2. Yamaha; 3. Kawasaki
A Hondáról nem is esett még szó. Csak, hogy legyen már itt a nevük. Õk sem annyira rosszak, szó essék már róluk. :D
jawa babetta - beszteszt/faszteszt ID
A Hondát kellett volna elsõként említeni ha már a megbízhatóság a topic témája. Nemrég olvastam egy VFR-rõl amibe 1millió km-t tett egy angol futár gyerek, ami motornál bõdületesen nagy szám. Mondjuk arról nem volt szó hogy mennyit kellett költeni rá. Viszont az közismert hogy 100ezernél nem ritka hogy a szelephézagok is a gyári középértéken állnak, míg egy sor4-es ekkora távnál már túl szokott lenni 1-2 komolyabb generálon. Bár az öreg kardános-boxermotoros BMW-k is elpusztíthatatlanok. A Ducati-k térhálós acélváza meg tényleg könnyû csak ne bukjanak vele mert akkor azonnal kuka, meg szinte biztos hogy a motor is kap lévén hogy az is teherviselõ elem. Plusz az alumínium meg egyébb ötvözetek nem rozsdásodnak 20 év múlva sem, ami sok 1-2 éves Ducati-ról sajnos nem mondható el.:)
Yamaha XT600 még huszonegynéhány évesen is kiváló állapotú az egyik ismerõsnél, pedig most vette, olaszból. Ja, és ez enduro, ami azért nem gyengén van terhelve. De az olasz motorokról is sok jót hallani.
ÉN 125 ös motorra gondoltam
A cagivákkal mindig valami baj van a suzukival meg néha van egy kis probléma
Itt is van Cagiva és szinte mindig van valami baja. Honda CBR-ek elég megbízhatóak. Azok mindig az elsõ izzókat lövik ki. Nekem egy Honda NSR van. Az is elég megbízható, de csak 2T az. Kis 4T 125-ös kell. Azok általában megbízhatóak.
nekünk Piaggo robogónk van, 125ös, megy mint a mérgezett egér :) fater szerint 100 körül már elég instabil, én még nem kûdtem fel addig, csak ízlelgetem :)
14 éves Suzuki Address robogóm van. Hidegen csak berúgókarral indul, de indul, és olyan nincs, hogy valahol ottmarad. =)
Azért kérhetik el a japán árának a dupláját, mert az olasz autóknak, motoroknak, bútoroknak, ruháknak presztízsük van, illetve stílusuk. Ez nem igaz a japánokra, függetlenül attól, hogy megbízhatóbbak-e. Nem tudom egyébként, hogy mennyivel jobb minõségu a japán, nekem még nem volt semmilyen japán cuccom, nem különösebben szimpatikus. Viszont egy Alfa Romeom van, bár még csak fél éve, de semmi baja nem volt eddig.
Már bocs, szerintem az Alfa nem annyira szép autó. Meg ezt mondtam azért mert szép Neked megéri a dupláját? És ha összetöröd véletlenül? Más hibájából? Lehet szép, ha szervízbe díszeleg.
Gyerekek felesleges vitázni. A japók jobb cuccokat gyártanak olcsobban az olaszoknak meg azért van "presztízsûk" 1- mer a fasz nem veszi meg õket 2 meg hogy drágák ezenkivül semmivel nem "jobbak" mint a japánok
ahogy te gondolod,de legtöbbben inkább ülünk bele egy olasz csodába,még ha az a legolcsóbb alfa romeo is,mint egy japán guruló szekrénybe.a japán kocsik mind át akarják felettünk venni a vezetést,az olasz kocsik engedik vezetni magukat.ha a kocsit hasnzálni akarod,akkor japán gép,ha pedig vezetni,élvezni akkor olasz.
pontosan és én nem ápolgatni meg nézegetni akarom hanem használni bár én autoba német párti vagyok
impreza helyetted akar vezetni mi?:D ferrariknál is az a baj hogy gyorsulsz kettõt aztán vehetsz kuplungot ami anyiba kerül mint egy autó :D én inkább ülök egy japán kocsiba mint olaszba
Hát szerinted nem. Sokak szerint igen. Engem nem zavar annyira, ha összetörik, az enyémen is van egy kis horpadás, de ettõl még ugyanolyan szép marad az autó. Az meg más autóval is elõfordul, hogy totálkáros lesz.
Biztos egyedi a stílusod. Én nem akarlak lebeszélni róla, hogy német vagy japán autót vegyél, de azt egyszer meg szeretném élni, hogy nem kritizálnak azért, mert szeretem az olaszokat. Talán ehhez nyugatabbra kell költözni.
" ferrariknál is az a baj hogy gyorsulsz kettõt aztán vehetsz kuplungot ami anyiba kerül mint egy autó :D" - hát ez a kijelentés télleg nagyon nevetséges
Az még nevetségesebb volt hogy egyike a legmegbízhatóbb márkáknak. Esetleg megzavarta a hozzászólót az hogy csak szalonállapotút látni szinte a 30-50 évesekbõl is, node a szalonban állás vagy az évi párszáz km nem használat. Nyilvánvaló hogy egy sportosságra kihegyezett, pörgõs motorral szerelt autó a büdös életben nem lesz olyan tartós mint egy átlagos autó használatban. Akár Ferrari akár más márka, akár Olasz akár Japán, akár más. Egy Ferrarinál szvsz 10-20ezrenként legkésõbb illik belenézni a motorba, ami egy átlagautónál még csak olajcsere periódus.
Az olasz autóknak azért van presztízsük (+motoroknak) mert nagy hagyományok és jó minõség övezi, stb. valamint van egy utánozhatatlan stílusuk. De persze ez nemcsak az olasz gépeknél igaz. Ja, és nekünk pl. Suzukink van, és maximálisan meg vagyunk vele elégedve, pedig már 9 éves, és hiába szidják sokan (azelõtt mi is azt tettük) akinek van, vagy aki ért az autókhoz tudja, hogy jó autó, igaz nem a legerõsebb a kasztnija. Amúgy az orosz autóknak pl. Lada is van egy presztízsük.
De a topik nem az olasz-japán autócsatáról, hanem a motorok megbízhatóságáról szól.
Szerintetek melyik a legszebb? Csak cáfolva, hogy Olasz dizájn a legszebb, szerintem nem. Az a kis kép szebb szerintem. Kép
nekem a suzuki jön be a legjobban ami ott középen áll szerintem undorító de ez csak az én véleményem és ahonda se szép
DE a két japán motor oldala telesen le van fedve a ducatinak meg nem nyitott kuplung meg nem tom még mi van ott de sokkal dögösebb mint az a lefedett japán motor meg ráadásul jobban is megy
Jobban megy? :D 2006 Kunmadaras! 600ccm Suzuki GSX-R megfogta az 1000 V2-t Ducati! Frászt megy jobban! Végsebességre meg végképp meg sem közelíti!
Dehogy megy jobban. A 999-es legdurvább verziója 181 kiló és 150 ló. Egy japán ezres könnyebb szûk 10 kilóval és erõsebb 30 lóval. Esélye sem lenne a Ducati-nak. Kifejezetten gyenge a kategóriájában, habár minden tesztben megemlítik hogy a vezetése nem kisebb élmény mint egy japán motoré, csak más. Egy japán 600-assal összehasonlítva még talán versenyben lenne. Meg aztán mi az a nyitott kuplung?:) Az hogy nem takarja idom? A japánoknál is elkezdõdött pár éve a trend hogy egyre kevesebbet takar az oldalidom, mostanra abban is elmentek a Ducati mellett, ha ezt elõnynek vesszük. Ettõl függetlenül nem akarom lefikázni mert van stílusa a gyárnak, de hogy nem megy jobban az tény.
http://video.google.com/videoplay?docid=-1484117346121479893&q=subaru japánok verik az olaszokat nyeheheheeee
http://video.google.com/videoplay?docid=-8709671960945041399&q=subaru ezek után se veszek ferrarit xD
Megverte a ferrarit de nem a legjobbat a leggyengébb ferrárit nem nehéz megverni de pl egy Enzot vagy F430 ast a büdös életbe nem verne meg egy japán kocsi
oké de a ferrari agyon van istenítve hát nem az de akkor is egy ferrarit vert meg