Nem az a fontos, hogy te nem vagy elég okos, hanem az, hogy hatmilliárd ember mennyire vevõ az ötletedre. Így lehet sok sok pénzt keresni.
Már látom is a reklámot: Kovács János az irodában berakja a mikróba a kávéját, addig fénymásol, amikor csilingel a mikró, kinyitja az ajtót, benéz, hunyorít, óvatosan körbesandít, h látja-e valaki és elkezd bemászni, négykézláb keresi a bögrét, becsukódik a mikró ajtaja, tök sötét, gyufát gyújt, mellette több Kovács János inges-nyakkendõs csontváza, útjelzõtáblák, GPS, gyufa kialszik, hirtelen fény gyullad és ott van elõtte 2 bögre kávé, vállat von és törökülésben elkezdi kortyolni a sajátját, amikor elindul körbe-körbe. Bögre fölött ijedten a kamerába néz, majd jön a szlogen - "???" még ezen nem agyaltam.
Tehát nem az a lényeg, h neked mennyire triviális és nem probléma, hanem az, h keresd meg azt a párszázezer embert, akinek az! Azok tömik meg a te zsebedet!
Mint a Siemens csipogó hûtõje, ha nyitva hagyod a hûtõajtót...