A B csoportos autók pl az S1 Audi Végsebessége 200km/h volt áttételtõl függõen +/- 20!A Mai WRC-k is hasonló sebességgel bírnak.Az igazi ok esetleg egy adott szakaszon való gyorsulás és ezáltal elért nagyobb sebesség okozhatta a problémákat, hiszen 2x3 erõsebbek voltak mint a mai verdák.De szerintem ezt kár túlkombinálni.Akkoriban egyszerûen a biztonságtechnika gyerekcípõben járt, és nem is foglalkoztak vele különösebben, csak a teljesítménnyel.Ha akkor a biztonságra is annyit fordítanak mint a lóerõre, akkor lehet nem tiltják be.Viszont a B csoportal kapcsolatos információhadjáratom közepette egy érdekes megjegyzésre bukkantam egy szakújságírótól: "Akkoriban a FISA inkább az F1-re koncentrált, és nem foglalkoztatta a Rally.Mostohagyerek volt a FISA számára egyszerûbb volt betiltani, mint szabályt módosítani"