Félre értettél, én nem akartam párhuzamot vonni az akkori és a mostani technikai fejlettség között, csak arra akartam utalni hogy ha nincsenek korlátozó szabályok akkor egyszerûen nincs határ, 86-ban elérték az akkori maximumot, az út volt a gátló tényezõ. Az Audinak már kész volt az 1000 le Quattro-ja, ez laza 400 le-vel volt tõbb a Lancia S4-nél, és ha nincs Toivonen balesete akkor 87-ben be is vetik. Már tervezték a Group S-t ott már csak prototípusok mentek volna. Félelmetes belegondolni,hogy olyan pilóták mint Walter Röhrl, Juha Kankkunen irányították ezeket az õrült gépeket és sokszor nekik sem sikerült a több száz lóerõs szörnyeket az úton tartani.
Maurice Guaslard-ról meg annyit, az mellet Michelin vezetõje, egy borzasztó nagy szaktekintély volt, sok nagy gyár kilincselt nála tanácsért, lehet adni a véleményére.