Gondolkodtam, és nekem is beugrott, hogy az AMD-k integrált memóriavezérlõjérõl megfeledkeztem. Szóval így már értem nagyjából, hogy miért jobbak bizonyos esetekben az AMD-k. Már mondtam egyszer, hogy ezt a prociba épített memóriavezérlõt jó ötletnek tartom.
De teljesítményben akkor is jobb az Intel :)
Persze nem csak ez számít, tudom, a hozzáférési idõ is. De ha magának a procinak a teljesíményét nézzük, akkor az Intel procik igenis jobbak.
Tehát egy megfelelõen optimalizált program sokkal jobban fut egy Intel P68 procin, mint egy AMD procin.
Tehát az AMD procik az optimalizálatlan programokhoz valók :)
HMM és ez azt is megmagyarázza, hogy miért fut jobban AMD procival olyan pályákon a Source Engine, amik nagyon nagyok. A Source engine egy saját virtuális fájlrendszer használatára van optimalizálva, azonban a custom pályák külsõ fájlban vannak, nem a játék gcf fájljában, ami a virtuális fájlrendszert tartalmazza. Szóval ezek a külsõ fájlok valószínüleg elég hülyén töltõdnek be a memóriába, így kijön az AMD procik rövidebb hozzáférési ideje által okozott elõnyük.