A gazdaságos és takarékos mindennapi használatot a szabadalmi bejelentéssel védett Solo-Duo koncepció biztosítja:
A nagy jármû „lego”-szerûen, kb. 10-15 perc alatt átszerelhetõ két darab kisautóra, a mindenkori igényeket jóval inkább követõ variabilitást biztosítva. Pl. hétvégi utazásra a család a Duo-val megy. Hétközben a nagyautót szétszerelik két Solo-ra, így már külön-külön használhatják.
A kisautóba a vezetõn kívül még akár 2 + 1 fõ is befér, könnyû vele parkolni, sõt egy kis családnak akár (vagy kezdetben) elég is lehet.
A szabadalmi bejelentéssel védett hármas hibridhajtásnak köszönhetõen a jármû alapvetõen két módon halad.
De kezdjük a parkolással: a Solo és Duo nem igényel garázst (nincsenek rozsdásodó alkatrészei, nem érzékenyek a motorjai és akkumulátora a hidegre). Sõt, napos, nem árnyékos parkolót kíván: a Solo 2,3 m2, a Duo 4,6 m2 napcellát visel a tetején. Itthon ez naponta 10-50 km kis sebességû haladásra elegendõ. Így lakott területen belül csupán elektromos és pedálhajtással, csendben és szennyezés nélkül haladhat. Az elektromotorok hatékonyan gyorsítják, majd fékezésnél lassítják (energia visszanyerés) a jármûvet. Lakott területen kívül (vagy ha az akkumlátor lemerül) már bekapcsolódik a kis növényi olaj és alkohol üzemû motor, mely a nagy sebességû haladáshoz szükséges. A dinamikus elõzés, s a rekuperáló fékezés ekkor is az elektromotor-akkumlátor egység feladata. Így adódik az, hogy 5 db Solo-Duo okoz annyi környezeti szennyezést, mint a mai személygépkocsik.