A Hírközlési Fogysztói Jogok Képviselõjével volt már dolgom. A Vodánál nettezés közben egy betárcsázó prigival lenyúlták a kártyámról a pénzt. Kb. hat alkalommal váltottam levelet a Vodával, mire elismerték, hogy a jelzett idõpontban adathívást kezdeményeztek a telefonomról, de személyiségi jogokra hivatkozva, megtagadták a hívott szám kiadását, sõt még fizetés ellenében sem voltak hajlandók, az általuk csak elõrefizetõ mobilhasználó, 10-ed rendû álampolgárnak híváslistát adni. A bûnözöknek van joga, csak az ügyfélnek nincs, akikbõl olyan jól megélnek. Néz meg egy Vodás ügyintézõ intézményt. A terhes anyának is fél órát állnia kell, amig megkapja a telefonját, mig az ügyintézõ végig ül. A kis problémámmal fordultam a Hírközlési Fogysztói Jogok Képviselõjéhez. Kétszer írtam E-mailt, amire visszaigazolást sem kaptam. Akkor felhívtam õket telefonon. Cinikusan közölték, hogy az ügyem folyamatban van, de rájuk nem vonatkozik a közigazgatásban elfogadott 30 napos határidõ. Ez négy éve történt. Azóta sem kaptam választ.