Van egy riport vele, amiben arról beszél, hogy azért elég sok köze lesz még a PS vonal stratégiai fejlesztéséhez. Jelenleg a PS4-5-6 gépek felvázolása folyik.
Aztán megemlíti, hogy a Blu-ray miatti késlekedés csúsztatta az egész marketing stratégiájukat, ami ütemezve volt. Ezért csak most beszélnek részletesebben a network képességekrõl.
Lehet persze hogy azzal is lemaradásban vannak, de pl a Home projekt még PS2-õn kezdõdött jó pár éve, szal lehet még 1-2 meglepetés amirõl nem beszélnek.
Ahelyett hogy Kutaragit szídnák, aki összehozott egy új márkát, ráadásul az általa létrehozottt termékek segítségével a DVD és a BD piacnak is jelentõs kezdõlökést adtak, ezáltal pl a TV + házimozi eladásokat is fellendítette, inkább a marketing stratégiájukat kéne felülvizsgálni, ami sajna nem volt képes a BD késését feldolgozni.
Olyan volt mint amikor a boxoló kap egy maflást aztán lelassul és mindenre csak késõbb reagál, így aztán csak a levegõt csapkodja.