Persze, tudom, tudom, de azért lehetett vele nagy gusztustalanságokat csinálni.
A grafika szerintem teljesen rendben, és azt is megértem, hogy Szabolcs színtelennek nevezte - annak tükrében, hogy egyelõre egyetlen környezetet láttunk, a fejlesztõk maguk is emlegették, hogy még dolgoznak a változatosnál változatosabb terepeken. Azaz nem is színtelen, hanem inkább egy kicsit egysíkú, de csak azért, mert egyelõre minden egyes screenshot ugyanolyan atmoszférát mutat. Csatlakozok az alattam szólókhoz, kifejezetten örülök neki, hogy nem lesz telepakolva minden csillogó, villogó, tükrözõdõ, fénylõ, áttetszõ, barázdás, selymes, rücskös, stb, stb, stb effektel. Legalább a Blizzard többet fog profitálni belõle, mint az Intel és az ATI :P (no meg több erõforrás és idõ marad maga a játék fejlesztésére) No, de komolyra fordítva a szót, szerintem teljesen korrekt, pont annyira szép, amennyire lennie kell, ennél többet nem is várok, sõt, az igazat megvallva, ha tudnám, hogy hozza az elsõ rész hangulatát, akár ugyanazzal a megjelenítéssel is eljátszogatnék. (érdemes egyébként megnézni pl a Dreamfall: The Longest Journey 2-t. Az a játék se a sok effekt miatt volt szép, hanem a remekül megtervezett látványvilág miatt. Egységes volt, harmonikus, hangulatos, egyszerûen volt koreográfia.)
És már alig várom, az egységek új beszólásait a folymatos klikkelgetésre :)