- Az elsõ 3 részben megismert fõhõs itt már a biradlom királya, aki leigázta - többek között - azt a szigetet is, ahol az új fõhõssel játszunk, a nulláról kezdve.
- Valóban jobb így
- Az interface-nél jelenleg a WoW-ét veszik alapul, mivel az széles rétegeknél bevált már.
- Nevetséges.
- Elképzelhetõ, hogy lesz lehetõség a szkillpontok újraelosztására, de ez még megfontolás tárgyát képezi.
- A varázsital-szlopálás gyorsabb lesz, valahol félúton a régi Gothic és a Diablo között (tehát nem lesz 5 mp-es animáció, mialatt lecsap az ellenfél), de még ez sem tiszta, hogyan kivitelezik majd.
- Úgyszintén nevetséges
- Erõsen mágiaorientált lesz a játék, mindenféle irányba lehet majd fejleszteni a hõst (battlemage, druid stb.), a harcos kasztokon túl persze.
- Szintén nevetséges. Mindent a trendnek
- A prezentált demó grafikája magán viselte a Gothic széria jegyeit, bár egyelõre annyira nem nézett ki jól, mint a mutatott képeken. Jelenleg kétfajta megvilágításrendszer van: az európai, ami hagyományos Gothic stílusú (sötétebb), és az amerikai, ami fényesen ragyog.
- Felesleges is mondanom. Csillogj-villogj legyél színes-szagos cukormázas és trendi.
Miért jut eszembe mindig, hogy annakidején ez volt az a játék amely maradandót alkotott a hagyományok felrúgásával? Erre tessék, szépen beleszürkül a mezõnybe. Jó, jó, ez a dolgok rendje, de ennyire elanyagiasítani valamit, csak azért, hogy folytathassák a franchiset.
Rókabõr.
És az interjúban is benne van a lényeg: A piac az USA kell, hogy legyen a bevételek miatt. Az ott nagysikerû játékokra kell alapozni, mert az már nagyobb mértékben járul hozzá a sikerhez.
Ilyen alapon fejleszthetnének akár az ázsiai piacra is.