Hetvegen megneztem en is, sajna igen. Le is toroltem par ora utan mikor eljutottam az elso varosba. Itt is csak a grafikara mentek ra, a tobbi resze sajna teljesen le van butitva konzolszintre. Egy Oblivion, Gothic2, Witcher, Risen, Fallout3 utan azert kicsit tobbet varna az ember egy uj akcio rpg-tol.
Osszeszedtem mik a fobb bajok:
- Primitiv harcrendszer, gothic fokozaton van egyedul kihivas benne. De ott is csak az a lenyeg, hogy HP/Mana poti legyen nalad meg kotszer, a tobbi lotty felesleges.
- A skillek teljesen le vannak butitva. Nem lehet kirakni gombokra amiket kifejlesztesz, full passziv az osszes fegyveres skill. Igy mar 4-5 gombot se kell nyomkodni, csak tamadas+kiteres.
- Lathatatlan falak mindenhol, nincs igazi sandbox elmeny, vagy pl. ilyen rejtett kis teruletek amiket fel lehet fedezni.
- Napszakot/idojarast nem lehet valtani pl. alvassal. Ha nem szeretsz ejjel esoben vakoskodni akkor varni kell mig vilagos lesz.
- Siman lopkodhatsz az npc-k orra elott, vagy epp fejbeloheted egy nyilvesszovel, leszarjak. Risenben mar azert is beszolnak ha settenkedsz, itt zombi az osszes.
- Egysiku, linearis sztori dontesi lehetosegek nelkul. Akar teljesen ellentetes modon is valaszolhatsz egymas utan egy parbeszedben, semmi hatasa nincs a tortenetre.
- Amator parbeszedek, jellegtelen szereplok. Nemelyik npc kifejezetten idegesito, a boszorkanytol pl. falra masztam.
-Vicc a magyar felirat, csomo tukorforditast talalni. A molerat (foldikutya) pl. vakondpatkanynak van forditva, plusz tele van idegesito finomkodassal, mintha tizeves gyerekeknek szolna (will kick your ass=ki fogja porolni a hatsodat, no comment)