(HW Insider) Streamline elven mûködõ harci rendszerrel szembesülünk a játékban, amely kézi, lõfegyveres és mágiaharcot ismer. Staminánk vagy manánk pillanatnyi erõssége határozza meg a támadás erõsségét. Ráadásul könnyített, gyorsgombos támadásnál nem, csak normál támadási módban tudunk critical hitet bevinni!
A Gothic 1. szenzáció-fansztatikus hangulatának élvezete során megtanultuk, mennyire varázsos a készített játékvilág! Úgy látszik, most minden Gothic sarjadék készítõcsapat ezzel kíván izmolni. Az ARCANIA csapata - Spellbound - gondosan ügyelt rá, hogy az összes kunyhó és a hegyek körvonala természetesen asszimmetrikus legyen, ne úgy nézzenek ki, mintha kartonpapírból vágta volna ki egy kisóvodás csoport.
Arcania kovácsmûhelyeiben elszórt szerszámok tanúskodnak róla, hogy tényleg ott dolgozik a fickó, nem pedig kénytelen-kelletlen odaállított NPC-rõl van szó. A mester úr éjjel-nappal készíti a digitális kardokat, amelyek éle tapasztalt kalandozók markában fáradhatatlanul nyesik a szörnyikék testét képezõ digitális húst.