2., Szállítható hasznos tömeg jelentõsen lecsökken a tartály súlya miatt,
3., Általában gázból legalább 1 literrel többet fogyaszt a gép,
4., Szerintem gyengébb is mint benzinre átkapcsolva.
5., Minden mûszaki elõtt nyûg és költség a kötelezõ gázbiztonsági felülvizsgálat.
6., Elégé szerviz igényes, 3-4 tankolás után ajánlott vízzsák tisztítása.
8., Reduktor membránja fokozatosan kikeményedik, gyengül és egyenletlenül jár a vas és ezért kb.10-30e km-ént csere, ami szintén nem olcsó.
7., Sok parkolókba nem lehet beállni vele, pl., még az MM felszíni parkolóiba sem.
8., Majd kétszer annyiba kerülõ környezetvédelmi vizsga.
9., Aki keveset jár vele annak sohasem térül meg.
Ellenben jobbak a füstgáz értékek, aki rengeteget jár LPG-vel annak feltétlen megéri. A motor élettartama is jelentõsen megnõ a tisztább égés miatt. És biztonságos. Biztonságosabb sokkal, mint a biliacél benzintartály, hiszen duplafalú vastag acélhenger akár 100-bar-t is kibír, és a biztonsági tartályszelep kiáramlás gyorszárral is alap ellátott.