nah most majd jól rám fogják fogni hogy "divatfikázó" vagyok, de nekem akkor is kicsit elavulnak, mond6ni õsöregnek tûnik a gép konstruciója, mármint fõként ami a formát illeti, ugyanis a 90-es évek eleje-közepétõl jönnek ki az újabb és újabb aerodinamikai tervek fõként az üzemanyagfoyasztás, zajártalom... csökkentése érdekében, és erre itt a vadiúj gép 2007-ben és még mindig a "csõforma 2 szárnnyal" megoldásra támaszkodik, ami ha jóltudom talán a 30-as években számított újnak...
az persze nagyonis dícséretes, hogy 'modern' anyagokat használnak fel, ennek örülök, de ebben a formában nekem akkor is kicsit gagyinak, játéknak tûnik a gép.
hol van már az ûrkorszak, amikor igyekeztek a fejlesztésekkel és kijöhettek ilyenek a gyárból, mint a tu-144, ami már akkor 2500km/h végsebességre volt képes... az ilyenekre télleg rá lehetett mondani hogy "teljesen új gép", de a boeing 787-esre max. azt lehet rámondani, hogy az anyagfelhasználásban újítottak, és kíváncsian várjuk hogy a dolog beválik-e hosszútávon. remélem be, és 8-10 év múlva télleg kijöhet egy "teljesen új gép".
(ezen a "tejlesen új" dolgon kicsit kiakattam, ha elõveszem a fiat 124-es,125-ös terveit -ugye emléxünk rá, ebbõl letek a ladák, nagypolszkik (szerintem ez az autóforma mintaképe...)-, megcsinálom szénszálas kompozitbol stb. teszek bele légzsákot, akkor azt fogják mondani, hogy csináltam 1 teljesen új autót?)