A talajnyomással a Concorde esetében sem volt egyáltalán probléma (ebben a B777 a rekorder az utasszállítók között), a futómûvek elhelyezése okozta a gondot. Ez a Tu-144 esetén a hajtómûgondolák alatt volt, ergo egy a Concorde-hoz hasonló katasztrófának (ami többször is majdnem bekövetkezett) minimális volt az esélye.
Az, hogy méretileg és tömegre eltér a két gép, még nem jelenti azt, hogy semmiféle másolás nem történt. Csak ugye ha másols, akkor hozzáteheted a saját ötleteidet töredék költségekkel, mintha a nulláról indulnál (a Kfir is elég sok mindenben eltér a Mirage 5-tõl, ettõl függetlenül egyértelmû, hogy másolás történt. Ahogy a MiG-29 és Szu-27 is alig hasonlít ránézésre a Tomcat-re, mégis egyértelmûen annak az aerodinamikai kialakításán alapul).
90km/h leszállósebesség? Elég hihetetlen, és nem is igaz. Egy egyest rakj még elé nyugodtan. Egyébként nem véletlenül használ szinte mindenki gázturbinát a nagy sebességû utas és teherszállítóknál. Ekkora sebességnél ugyanis a légcsavar hatásfoka meglehetõsen alacsony, csak nagyon bonyolult megoldásokkal lehet értelmes teljesítményk kihozni belõle. Ami bonyolult, az meg drága és alacsony(abb) megbízhatóságú.