Szerencsés vagy, te még mehettél IGAZI motorokkal!!! :)
Nem vitatom, hogy nem te tudod jobban, de én úgy emlékszem, hogy az utcai Honda az NS400 volt V3 hengerelrendezéssel és a GP motor volt az NS500 ami '83-ban meg is nyerte a VB-t.
Persze a vezethetõséget kicsit sarkítottan írtam le, meg sajnos nem is tapasztalhattam meg a nagyhengerûrtalmú 2ütemûek varázslatos világát, de hiteles emberek véleményébõl vontam le következtetéseket. Van egy dokumentum film (Faster a címe) a GP500/MotoGP világáról amiben konkrétan a 2001-2002-es szezonról van szó(ekkor történt a váltás) és ott pl. Julian Ryder angol szakértõ és szakkomentátor magyar fordításban ezekkel a szavakkal illeti az 500-asokat:"...ezek a leggonoszabb eszközök amiket valaha versenyzésre gyártottak, ha kicsit is tiszteletlenül bántál velük azonnal megbosszulták..." persze ezt mondhatnánk egy mostani utcai 1000es géprõl is, de azért iszonyatosan nagy különbség van a kettõ között. Viszont az 500-asokról szóló rémhírekkel szöges ellentétben áll ez a =97&tx_ttnews[backPid]=108&cHash=142021b272]RC211V teszt. Szóval a 4ütem bevezetése szerintem a kategória tudásbeli színvonalának csökkentése volt, mert ezeknek a motoroknak a vezetésére sokkal több versenyzõ alkalmas/képes mint az 500as korszakban.