Igen igazad van,de az ns nem az enyém volt,csak az rd.Az Rg 500 volt 4 hengeres,és az ns 400 3 hengeres.Az rg négyzetblokk volt,az rd v4 mindkettõ szembeforgó fõtengellyel.Olyan 3hengeres ns-el is mentem,amin a két pároshenger versenyváltozat 160 köbcenti/henger,és az egyedüli pedig utcai 130 köbcentis volt,és remekül mûködött.A kipufogó ún. power szelepet végállásban rögzíteni lehetett.Sajnos nagyon kényes motorok voltak,hidegebb idõben a több oxigén miatt hajlamosak voltak elolvadni a dugattyúk,persze 220-nál.Aki ilyenkor nem húzta be idõben a kuplungot,az egy hónap kórház jobb esetben.Nálam kétszer olvadtak el,kerek százezerbe került egy ilyen móka.Több üzemanyagot kell hidegebb idõben adni nekik,már a hetvenes években 2 celsius fokonként fúvókázták a pályamotorokat.