Minden helyzettõl függ. Ha csupa gyors röpködõs/teleportálós egységed van (mondjuk black dragon, emerald green dragon, red dragon, griff, archdemon valamelyik fairy), akkor a lassabb egységeket körbe lehet röpködni. Az evil beholder 1. szintû egységed 100%-os eséllyel altat. Tehát ha meghagysz egy jó nagy tömeg csapatot kezdettõl fogva (mondjuk 2000 tündért), akkor hosszú körökig eljátszhatsz velük. (Sima beholdert enm próbáltam, vele is mûködhet.)
A Fear pedig csak 10 mana, és 3. szintem 4 körig tart (az intellect szerintem erre nem hat), egyáltalán nem rossz vásár, ha Lina három körönként már 18 manát hoz, akkor könnyûszerrel beleférhet.
Szintén beválhat a Sleem által megidézhetõ páncél is, ha ezt nem fejlesszül tovább, alapból csak 7 rage az ára. Ezzel szintén le lehet kötni négy körig egy már legyengített csapatot, persze ennél a jéggömb hosszabb távú megoldás, tehát tényleg jobban megéri.
Olcsón tényleg jó taktika a gömb, ezt nem vitatom (én is használtam, amikor az tûnt a legelõnyösebbnek), de a fejlõdés véleltenszerûsége miatt megeshet, hogy roppant drága lesz. Nekem sajnos számtalanszor csak a kétféle fejlesztési irányát kínálta fel párban, így elég drága lett, nem tudtam ez ellen tenni semmit, árcsökkentést nem ajánlott. (Egybõl beválasztottam a következõ két képességet, ahogy kínálta, de már késõ volt.)