Akkor másképp mondom. Olyan hibákat is felróttál neki, melyek az eltérõ stílusából fakadnak. A HoMM-ben például csak azért növekedett a semleges pályán kószáló lények populációja, hogy a várral rendelkezõ AI és emberi játékosok kivárással ne nõjjenek túl rajtuk. Ez egy kalandozásra, leadershipre építõ rendszerhez nem illik, tehát nincs értelme felhozni sem, mert ebben a játékban nem erény, hanem hiba lenne.
Hangsúlyozom, a felvetésed alpjaival egyet tudok érteni, hogy itt-ott ezekben a kérdésekben sántít a kivitelezés - de a párhuzamaid nem szerencsések, és mivel egy más stílust kérsz rajta számon, talán túlzó is a kritikád. Talán, én ezt nem kívánom megítélni. A grind egyébként egy súlyos hibája a játéknak, az biztos.
A diplomáciáról már írtak elõttem is, én is csak annyit tudok hozzáfûzni, hogy nálam úgy ûködött, ahogy kell. Csak maga a skill gyenge. Mellesleg a HoMM III-ban sem volt tökéletesen kisúlyozva, vicces volt, amikor multiban a másik fél felkapott szépen 39 red dragont a térképrõl. Mert ugye taktikusan szinte veszteségek nélkül legyõzhetõk, de ha kis szerencsével átállnak, akkor akár meg is duplázhatja ezzel a fõsereget. Nekem a rekordom eddig 126 titán pincsikutyává szelídítése :)