Az a helyzet, hogy normalon pl. a Heroes 4 vagy éppen az 5-ben rettentõ sokáig egyetlen 1 hõssel megoldottam minden problémát.
"A grind egyébként egy súlyos hibája a játéknak, az biztos."
Néha eléggé frusztráló is, volt már párszor, hogy kissé untam magam a játékban emiatt. De szerencsére azért mindig idõben találtam valami érdekes küldit, valami kihívás csatát stb.
Ja, azt el is felejtettem mondani, hogy fõellenfélnél vajh miért nem bevethetõk a harag alapú "idézések"? Holott, ha a fõmonszta üt egy komolyabbat annyi egység eljhullik, hogy szinte azonnal maxon van a harag.
De használni nem lehet, dögölj meg gamer.
"Vicces volt, amikor multiban a másik fél felkapott szépen 39 red dragont a térképrõl."
Viszont logikus... a való életben is sok esetben ez történik, sõt a Rómaiak és Nagy Sándor is ezt csinálta. Fellépsz egy oltári ütõs sereggel és ultimátumot kínálsz... vagy pursue or engage them.
Tiszta röhej, amikor egy rendkívül gyenge csapat az utamba kerül, talán még 3 íjász át is áll csatlakozva már meglévõ hordányihoz és erre bedobja a harc képernyõt. Egyet köhintek és cafatokra szakad az ellen. Mi értelme ennek? Idõhúzás? Másképp nem lehetne 100 óra játékidõ?