Ja, azt el is felejtettem mondani, hogy fõellenfélnél vajh miért nem bevethetõk a harag alapú "idézések"?
Az az alapvetõ gond (és vélhetõen az ok), hogy egy csomó képesség nehezen értelmezhetõ lett volna ezekben a harcokban. Ettõl függetlenül nekem is hiányzott, hogy a kedvenceimet éppen ezekben a csatákban nem használhatom. Tehát a felvetésed jogos, egyetértek vele, de lényegében egy csupán elvi szinten zavaró apróság.
Egyet köhintek és cafatokra szakad az ellen. Mi értelme ennek? Idõhúzás? Másképp nem lehetne 100 óra játékidõ?
Hardon alig lehetett papíron könnyebb ellenséggel találkozni (és szerintem a HoMM-ben is csak magának a seregnek az erejét nézte a játék), az én 100+ órám a folyamatos túlerõ elleni harccal jött össze. Emellett éppen az a lényeg, hogy szinte minden csepp XP jól jön (+ a ládák!!!), emiatt nem érdemes kihagyni a harcokat, míg a HoMM-ben az utak megtisztítása miatt tényleg muszáj volt nevetséges seregeket is elhajtani. Szóval ez részemrõl az említett grind fejezetbe tartozik inkább.
Viszont logikus...
Nem mondtam, hogy nincs benne logika (bár lennének kifogásaim, de terjedelmi korlátok miatt inkább hagyjuk), azt sem mondom, hogy zavart. De nem tartottam tökéletesnek sem (némely pályán szerintem boríthatja az egyensúlyt), emellett emehhez a játékhoz az amódi szerintem nem illene. Viszotn am eglévõnél mindenképpen hazsnálhatóbbra kellett volna pofozni a diplomácia skillt, mert így a sacrifice mellett nem/sem rúg labdába.
Az a helyzet, hogy normalon pl. a Heroes 4 vagy éppen az 5-ben rettentõ sokáig egyetlen 1 hõssel megoldottam minden problémát.
Ez nem tudom hogy jön ide, ettõl még mindig nem ugyanaz a stílus. Különben pedig férfiember nem játszik normálon :)