Hatalmas volt a csábítás, amikor az elsõ nekro hívás scroll a kezembe került... no meg Equilibrium kardja... majdnem a sötét oldal elnyelt, de végül beláttam, hogy kutyából nem lesz szalonna. A Fable-t sem volt képes gonosz karival játszani.
Amúgy a fenti kardról jut eszembe, hogy mennyire jól átgondolt játék.
Ugyanis a kard elég hamar a sötétség kardjává változik át, ha embereket, elfeket, stb. ölök, még akkor is, ha azok a királyság ellenséges csapataiban vannak. Ha démonokat, élõholtakat irtok, akkor újra visszaáll semleges oldalra és nagy nyögvenyelõsen a fény oldalára. Ez utóbbi még sosem sikerült.
Amit ebbõl ki akartam hozni, az az, hogy a kard a semlegesség (kicsit kaotikus semleges AD&D-szerûen) mintaképe... nem számít, hogy az adott ellenfél a te személyes ellenfeled. Abs. binárisan gondolkodik... az élõholtak, démonok a rossz oldal, az elfek, törpék, tündérek, stb. a jó oldal... pontosan ilyen egy kaotikus semleges az AD&D-ben.