Szóval kipróbáltam a játékot, pár órát játszottam is vele.
Szeintem nyugodtan ki lehet próbálni az orosz verziót, annyira nem vészes.
Varázslót vagy paladint nem mertem indítani (oroszul a varázslatokról fogalmam sincs), marad a harcos!
Nagyon sok a duma, úgysem fogja az angolt semnki sem olvasgatni, egyedül a quest log lenne érdekes. Viszont a nélkül tényleg bonyi egy picit. Mind1, így is el lehet lenni, visztont van egy csomó questem, fogalmam sincs, h mi mit jelent, a hõsöm pedig lassan fejlõdik és pénz is alig jön, viszont a sereg fenntartásának a költségeit már nem bírom tartani. Hiába kicsik a veszteségek egy csata során, kell a folyamatos utánpótlás, az ellenséges seregek meg túl erõsek.
Kifejezetten nehéz a játék (4 nehézségi szint van, a 3.-on ugrottam neki, szóval lehet könnyíteni). A csatáknál, mint rájöttem, szinte minden egyésgnek van (akár több) speciális képessége is, ezeket jobb alul lehet aktiválni, a használatuk elengedhetetlen!
A hõsnek van egy hadvezetés képessége, ez meghatározza, h egy adott egységtípusból max mennyi lehet a seregben. Ha a határértéket túllépik, a csatatéren irányíthatatlanná válnak és akár a saját egységeknek is nekiesnek!
Amúgy szinte mindig többszörös túlerõ ellen kell harcolni, a veszteségek elkerülhetetlenek, a jutalom meg általában kicsi, nem fedezi a harc költségeit.
A szörnyekkel egyébként nem kötelezõ csatázni, néha el lehet csalni õket és felvenni a kincset, amit védelmeznek!
Viszont nagyon sokan vannak, 5-10 lépésenként valaki már a vérünket akarja. Ha menekülünk valami elõl, könnyen egy fa mögött rejtõzõ egység karmaiba rohanhatunk!
A kamerakezelés botrányos, néha picit átláthatatlan a dolog, az üldözõket meg nem mindig könnyû lerázni.
Az elsõ kis helyszínt bejártam, viszont ha tovább kalandoznék, a megcsappant létszámú seregemnek szinte esélye sincs a hordákban bóklászó beholderekkel szemben, szóval... Lehet nem lenne hátrány érteni a questeket.
Amúgy nagyon jó a játék, bohóckodni jó az orosz változat, ha megjelenik itthon, kötelezõ vétel! :)