Azt vettem észre, hogy eleinte nehéz és sok az újratöltés, 1-1 támadás során csaták sorsa alakulhat.
A véletlenszám-generálás elég érdekes, talán a csaták elõtt csinálja vagy nemtom, de volt csata, aminek többször nekifutottam és az ellenfél mindig a kulcspillanatban sebzett kritikusat.
Viszont egy idõ után elkezd erõsödni a hõs (a többszörös túlerõvel persze itt sem tud mit csinálni), fõleg, amikor megkapja az idézhetõ szellemeket. Innen arról szól a játék, hogy egy területen elkezded sorban darálni az ellenfeleket, hogy a "düh" értékedet magasan tartsd, mert ebbõl idézed a szellemeket. Ha ez lecsökken, vagy kezd fogyni a sereged, akkor lehet kezdeni a fosztogatást a megtisztított területen.
Minden egységnek saját speciális képessége van, amiket a végletekig ki kell használni.
Olyan serweget kell összeállítani, amiben különbözõ erõsségû, egymást kiegészítõ lények vannak! Szerintem nagyon jó a megoldás, mintha a Heroes rendzserénél is jobb lenne! Itt rá vagyunk kényszerítve, hogy egy viszonylag gyenge egységet is használjunk, mert csak abból tudunk nagy tömeget a seregünkben tartani, akik így iszonyatos sebzéseket képesek osztani. Viszont önmagában gyenge, varázslatokat mindenképp rá kell pakolni, illetve védekezésnél más egyésget kell használni, ami bírja a strapát.
Alig várom az angol változatot, ott varázslót fogok indítani :)