Ja, meg számold bele azt a 2-3 órát, amit az oda-vissza úton megspórolsz (mondjuk 1000Ft-os órabérrel 2-3000Ft), meg számold bele hogy nem veszel jegyet tömegközlekedésre, ez 2 fõ esetén, 1-2 átszállással, oda-vissza 8-12 jegy, azaz kb 1500-2500Ft. ?eg nem kell kötelezõ szervízre 100eFt-t költeni, mert magadnak is lecserélheted az olajat meg a szûrõket 20-ból, igaz biztosítás akkor is van (nehogy éhenhaljanak az ingyenélõ biztosítósok, hogy rohadna meg az összes), de vidéki lakcímmel túlélhetõ az is. Arról nem is beszélek, hogy vadidegen emberek nem fognak leköhögni-tüsszögni, így nem esik ki 2 hét a munkámból a szokásos évi influenza miatt.
Szóval autó jelenleg 2 fõnél kb ugyanott van nagy távolságok, mint a tömbegközlekedés. Más kérdés, hogy a vasútnál a vontatási díj (amibe a vonat A-ból B városba juttatása kerül) kb 5-10 utas jegyára. Én ahogy emlékszem 5-10 utasnál még hétközben is jóval több szokott lenni, hétvégén meg 1000 környékén is van egy-egy fõvonali szerelvény utasszáma, szóval a kérdés leginkább az, hogy hova b.sszák el a sok lét, amit az iszonyat drága jegyen beszednek. Jó, tudom, az 1000+fõs MÁV vezetõség, meg a sokezer fõs adminisztráció, de ezek minek?