Ott pont, 15 éve még a pong-nak is örült a banda, aztán ahogy egyre szebbek és jobbak a játékok, egyre többet fikázzák.
A gépigény: Láthatóan nem nagyon értik egyesek hogy mennyi munka van egy ilyenben. Elkezdig évekkel korábban fejleszteni, amikor még lövésük sincs, a kiadáskor milyen erõs gépek lesznek, annyit tudnak tenni hogy skálázhatóvá teszik a grafikát és az új cuccokat folyamatosan építik be, de attól hogy nem bírják kihajtani a mai vasak a maxot, az inkább jó, mert még évek múlva is ott lesz a top-on. Jobb lenne ha a mai gépeken is szarul nézneki?
Optimalizáció: Hát, kár hogy nem fejlesztõként dolgoztok, biztos forradalmat csinálnátok! Hogy ez a fejlesztõknek miért nem jut eszébe! Csak ha ki kell rakni több ezer, százezer objektumot, azt egy bizonyos korlátokon kívûl már nem lehet optimalizálni, oda teljesítmény kell. (amúgy részben igaz, hogy az optimalizáció mindig a végére marad, és ha nincs elég idõ befejezni, akkor bizony nem hozzák ki belõle a max-ot)