"LOL egyébként hogy Stalker megjelenésekor mennyien hõbörögtek a gépigényért, meg hogy cserébe nem is szép, most meg mégis csak szép meg még kicsi is a gépigénye." - hehe, közben vettek új kártyát a Crysis-hoz (bizakodván) és azzal már igencsak szépen megy a stalker. Mellesleg, designba és feelingbe is totál más a két játék. Azt kell mondjam, hogy a stalker sztem közelebb áll a avalóságköz, ha a környezet feelingjét nézzük.
Ami a Crysis-t illeti. Hát ahogy morden is említette már, a mai játékpiac nem a játékosok kiszolgálásáról szól. Ahogy szinte minden a világban, már nem az adott célközönség kiszolgálása, hanem azok megkopasztása a cél. Nincsnenek már játéklegendákat író programozók, akik tudnak optimalizált gamméket írni. Ezt lehet az kevés idõ függvényének hibájaként felróni, de egyszerûen ha ezt is el lehet adni, akkor minek szopjanak szegény programozók azzal, hogy a mai konfigokon is fusson egy játék. Üzlet. Méghozzá olyan sztem, ahol a hardware gyártó cégek elõre lepaktálnak egy fejlesztõcsoporttal, hogy írjanak durva engine-t, hogy lehessen venni a nagyobnál nagyobb vasakat alá. Én is csak a HL2 EP2-t tudom felhozni. Anno írtak egy jó engine-t és évról évre elkezdik csiszolni. És ha megnézed a HL2-t, meg utána az EP2-t akkor láthatod, hogy igencsak jó úton járnak. Én, szvsz leszarom, hogy skriptelt-e egy játék vagy nem, mert kb. max 1* játszob végig. Több idõt nem szánok rá. Mégis volt olyan, hogy viszatöltöttem részeket, mert olyan hangulatosra szkriptelték, hogy öröm volt végignézni. Furcsa mód a gépem már egy ócskavasnak mondtható és mégis ment max beállításokkal akadás nélkül. Érdekes...
A crysis legnagyobb hibája az optimalizálatlanságán túl, hogy semmivel sem nyújt többet, mint elõdje a FarCry. A kerettörténet, meg a nanoruha meg csak arra jó, hogy a sok butus ember mégegyszer megvegye ugyanazt. Gyász...