na meg csak most jutottam az 1.11-hez a homepagen viszont mar mara van igerve az uj verzio, varjuk !
- Hatarozottan jott tett az arnyek erejenek a csokkentese, a fakrol nem is beszelve, bar meg mindig azt erzem 4 szinu a jatek. Valahogy abszolut nincs termeszetes osszahatasa. Lehet, ahogy irtad,a fa level uber elethu, na meg a fuszal is, de ha ezek nem allnak ossze egy egyseges keppe, akkor nem sokat ernek. A napnal se erzem azt, hogy besut es megvilagit valamit, a bokrok vilagitanak a fu nem stb, eleg fura.
- Egy stage restart valoban jo lenne, toltogetes nelkul.
-Tenyleg a sokak kedvence mikor a napsugar beszurodik a fak lombja kozott belekerul a jatekba ?
A fog biztos jot fog tenni, ha mast nem a kilometerre levo vak szinet, kicsit tompitja, mint ahogy a valosagban is vesznek el a reszletek a tavolsag noekedesevel. Amit alexease linket RBR-es kepet, ott valoban tudnak mitol zorog a haraszt. Hiaba "fako" minden.
-Regen mindig szerettunk volna egy olyan autos jatekot, amit amigan meg is kaptuk lotus esprit turbo challenge neven talan, ami kepes generalni a palyat egy bizonyos szintig, igy vegtelen szamu kanyar lehetseges. Na ezt persze nem azert irom, mert ilyenre szukseg lenne, hanem a jelenlegi allapotaban a palya, a grafikaja, az utvonalvezetese azt az erzetet kelti, mintha igy keszult volna, random generatorral :)
Semmi egyediseg egyelore, remelejuk majd valtozik. Bar az egyik kanyar utan az egyik bukkano igen jo es meglepo helyre kerult :) Biztos letezik hasonlo palyaresz, egy-ket visszafordito csak lesz majd, esetleg fold ut csatlakozas, ut szeli leallosav, letoredezett bitumen szele stb. pl jo lenne latni, egy visszafordito utan az utvonalat amin mar jottunk, kicsit feledtesse ezt az erosen csopalya erzest. Netan a melletunk allo hegyet latni, patak stb.
na de hogy ne csak a grafikat emlitsem :)
-Ez az alt+tab-os dolog nem igazan ugy mukodik, ahogy szeretjuk, talan annyi csak, hogy nem minimalizalja a programot, igy ha nincs egy futo alkalmazas a hatterben hiaba valtok ki mindig a kepernyon marad. A legdurvabb az volt, beallitottam a joy-t, ugye a jatek miatt babralni kell, de a kepernyon hagytam a teszt ablakot. Jatekba vissza alt+tab. Adom a gazt hatalmas motorboges, meg is ilyedtem kozben csak annyi tortent, hogy a fokuszba visszatette a jatek kepernyojet, gazt is adott, de a hatterben a logitech joy programja is mukodott es a gazpedalra az is adta ki a hangot magabol. Na ilyennel meg nem talalkoztam :)
-Lehet, hogy ez egybol azzal is osszefugg, de nem szerencses, hogy hiaba alt+tab a proci terheles megmarad, meg akkor is ha a jatek a menuben van.
-Bar ilyen speci ladat nem vezettem illetve a jatekban automata kuplungot hasznaltam, de az termeszetes, hogy 100-nal siman rukvercbe teszem ? :) a rekacioja is eleg fura.
Az egyes tenyleg erosebb lett.
Elsore ravagtam volna, hogy a fek is tul erzekeny, de lehet, hogy csak nem ehhez vagyok szokva.