Ám az elektromos autók elterjedésének feltétele a megfelelõ erõmûvi kapacitás kiépítése is. Ezzel van mostanában gond, "hála" a sötétzöld agyatlanok ordítozásának.
Mennyi is az a villamos teljesítmény, amire szükség lenne? Nos, szerintem nem annyira vészes. És van még egy igen nagy elõnye: mivel a hidrogént (vagy amit belõle elõállítanak) TÁROLNI lehet, ezért az üzemanyag elõállító üzemek CSÚCSIDÕN KÍVÜL terhelnék az elektromos hálózatot. Ennek jótékony hatása asszem mindenki számára nyilvánvaló.
Azt a hálózatot, amelyet gyakorlatilag csúcsfogyasztás környékére kell méretezni az üzembiztonság (ellátási biztonság) miatt, ezért bizonyos napszakokban jelentõs tartalékok vannak benne.
Sajnos, a zöldbarmok már most kezdenek rettegni, hogy mégsem sikerül az autózást és az emberi életminõség egyéb elemeit kiszorítani a társadalomból, és visszadni annak a kislétszámú kivételezett rétegnek, amely a korábbi évszázadokban birtokosa volt. Úgy értem, mielõtt a mai tipusú technikai civilizáció ember-számilliók számára teremtett emberi életminõséget, jövõképet, álmokat, reményeket.
Látván az utóbbi hetekben megjelent "INGYENES" budapesti önkurmányzati kiadványokat, sajnos kétségeim támadnak az élhetõ jövõ és az emberi életminõség irányában. Jelenleg ugyanis Budapest tönkkormányzatai csak azon törik a fejüket, hogy lehetne az emberek mozgásszabadságát elvenni.