bár nem vagyok márketing szakember, meg nem is ínyem az ilyen téma, meg természetesen a játéktól is függ
de a sablon dumát mindenképp kerülni kell, mert már milliószor eljátszották a nagy MMO szerepjáték dumát hogy így meg úgy hangulat meg beleélés az adott szerepbe, ami egytõl egyig mind kamu volt, illetve lehetetlen volt ilyet csinál... és természetesen az emberek ezt mind tudják már
többi játékra se szabadna utalni, mert akkor mindenki csak azokra a játékokra fog gondoli... az olvasó nem tudja elképzelni hogy te mit értessz egybegyúráson, csak külön külön gondol azokra a gamekre
Inkább azt kéne írni hogy miben más attól amit eddig ismertünk, és miért nem wow klón. Mi az a hatalmas szemléletbeli különbség amitõl ez több lesz. Akár le lehet valami rövid technológia jellemzõvel is írni, hogy pl. forradalmi módon teljesen körökre osztott, vagy forradalmi módon teljesen ügyességi alapú a harcrendszer stb.