"Temp 60km/h (az 50 helyett ) megelõz két autós kb.70-nel majd a mentõautó ugyan így.Most akkor ki a szabálytalan? Mert Õ meg tud állni??"
Bakker vedd már le a szemüveged ne legyen csõlátásod. Két különbözõ dologról beszélünk.
Van a SZABÁLYOS közlekedés meg a BIZTONSÁGOS közlekedés.
Biztonságos közlekedés az ha a kihalt uton mész 120al a 90es sebességkorlátozás ellenére. De ez nem szabályos.
De az hogyha valaki 170el megy 40es táblánál záróvonalat átlépve kanyarban az abszolut nem BIZTONSÁGOS. és persze szabálytalan is.
Az a te bajod hogy te folyamatosan csak a szabállyosságot hangsulyozod, holott a magyar utak állapota olyan hogyha én szabályosan közlekednék az út jobb szélén akkor kétnaponta mehetnék tengelytöréssel a szerelõhõz. Ráadásul a kressz szabályok csak szabályok, nincsenek mindenre felkészülve és inkább csak irányadóak a biztonságos közlekedéshez.
Az meg hogy biztonságosan vezetsz-e egy teljesen más kérdés.
Szóval ne keverd a témát.
"Aha tehát ha én úgy itélem meg(4 sávos út), hogy biztonságos akkor hajthatok ahogy érzem??"
Nagyjából igen ha bevállalod a kockázatot hogy letrafipaxoznak. Csak az a kurva nagy baj, hogy a legtöbb motoros azt hiszi hogyha egy adott uton autoval lehet 140el menni mert meg tud állni 100 méteren belül akkor õ is mehet 140el mert az autó is mehet... Azt meg elfelejtik hogy õ nem 100 méteren belül áll meg hanem 300on vagy nem megáll hanem repül motorostól.
ui: egyébként autóval is veszélyes a gyorshajtás. Csak épp valahogy mindig az van, hogyha vezetek és megyek 90-100al akkor az autok egy része megelõz, de kb 120as tempóval tehát relativ õ sem megy annyira gyorsan. Ugyanakkor engem motoros még csak úgy elõzõtt meg hogy csak annyit láttam hogy vhúúúú de már el is tünt a következõ kanyarban, azaz õ engem nem 120al elõzõtt hanem 170el. NA ezért rohadjon meg az összes ilyen. Majd ha az autósok is 170el elõzgetnek lakott területen kivül akkor lehet õket is anyázni de jelenleg ez csak a motorosokra jellemzõ.