"Gyorshajtásért pénzbüntetés, pont a jogsiba ill. jogsielkobzás jár. Nem agyonlövés, börtönbüntetés. Nekem csak ez a gondom veled (veletek)."
Én meg nem igy látom. Mert gyorshajtás és gyorshajtás között is van különbség. Nagyon nem mindegy hogy 40 helyett 60al megyek vagy 130 helyett 200al. Mindkettõ gyorshajtás mégsem ugyanaz a hatás mert ugye E=1/2mvv
Ugyanigy nem mindegy hogy egy autó megy 140el vagy egy motoros.
Egyrészt hiába magyarozod nekem az ellenkezõjét,egy autó hamarabb fog tudni megállni mint egy motoros (és most ne egy 20ezres ladát hasonlits egy 3 millios motorhoz).
Másrészt ahhoz hogy egy autó megcsusszon legalább két keréknek kell megcsusznia egyszerre! tehát ha rászalad az egy kerék egy banánhéjra kanyarban még nem fogok az árokban kikötni. Motornál elég egy keréknek megcsuszni. Defekt stb dettó, egy defektes kereket még meg lehet fogni valamennyire autóval, de egy defektes kerék motornál=repülés az árokban.
A fentiekbõl meg az következik hogy egy adott jármüvel egy adott gyorshajtás (pl autóval 60al menni) nem szabályos de még nem is veszélyes. Azonban motorral 170el menni 40es táblánál szerpentinen zárovonalon (és ez nem ritka ha jársz a hegyekben mindennapi dolog magyarországon) gyilkossági kisérlet.
Szóval nem mindegy hogy kimegyek az utcára egy késsel a kezembe, vagy egy csõre töltött és kibiztositott pisztolyt dobálgatni az utcán a levegõbe! (mert egy ilyen motoros ezt csinálja).
Az meg hogy az autosok között is van gyorshajtó ez tény. De mégis én még sohasem láttam olyat hogyha haladtam lakott területen kivül 100al autoval akkor egy motoros is jött volna mögöttem a forgalom ritmusában. EGYETSE! mindnél csak annyit láttam hogy vhuuu de már a következõ faluban járt 170el. Érdekes modon az autok nem szoktak túl sürün megelõzni elég sok szokott menni mögöttem is és nem érez kényszert hogy 160al rámelõzzõn.