Nem akarlak megtéríteni és értem amit mondasz.Át is éltem az egészet. Az elsõ motorom 600ccm-es volt és elõtte még csak a jogsi szerzés alatt vezettem. A 3 nap 120-al lehajtottam az útról. Csak a Jóisten mentett meg. (El sem estem pedig vízmosta padka volt) Na az helyrerakott. 10 000km-el késõbb 40km/h sebességnél egy vén nyanya kilépett a szemben álló kocsisor közül. Én elcsaptam, a motorom szarrátört a nyanyának meg eltörött a csuklója. A rendõrség 2 hétre rá kihozta, hogy a nyanya a hibás. A biztosító 1,5 évre rá fizetett.Jó mi??
A motoros fórumokon rendszeres a következõ kérdés:"A 125-ös után sok lesz a 600-as??" Nem bazd meg! Vedd meg, sõt inkább rögtön 1000-est vegyél. Hülyék mindíg és mindenhol vannak csak az a külömbség, hogy 1 millióért kapsz használt swiftet és nem hajtod mert minek? Meg kapsz 99-es R1-et ami 145lóerõ és 2.8 alatt van 100-on.
Itt már a szülõk a média és a társadalom felelõsségét is fel kell vetni. Ugyan olyan ember vezeti a motorot mint az autót. De a 75 lovas 1 tonnás kocsi nem csábít száguldásra. A 150 lovas 200 kilós moci viszont igen. A legtöbben akik itt pofáznak még az életükben nem ültek motoron vagy ha igen akkor összeszarták magukat rajta. A motoron hamarabb kijönnek a hiányosságok(vezetésbéli) ill. SOKKAL hamarabb meg van a baj.
Miért nem lehet olyan törvényeket hozni, hogy ne lehessen olyan könnyen jogosítványt szerezni?? 100Le feletti motorkerékpárra muszály legyen versenypályás tanulmányokat folytatni (hogyan is kell megállni 200-ról stb.)
Miért nincs még féltucat normális versenypálya Mo-on amikor pedig lenne rá igény? (Nem Kecskeméti gokartpályára gondolok)
Arról nem is beszélve, hogy 99000 kezdõvel 120 havi részletre is lehet motort venni. Csak az nem vesz aki nem akar.