Nincs benne GTA típusú szabadság, de az egyes szintek nem lineárisak, többféleképpen megoldhatóak.
A gyorsaság fontosabb, mint a tûzerõ. A nehéz fegyverek lelassítják a fõhõsnõnket, ha elfogy a lõszer egyszerûen eldobja õket. Ha fegyver vana kezébe egyébként is hátráltatja a közelharcban, a mászásban és akrobatikában.
Checkpoint rendszer lesz a játékban a szinteken belül.
Nem lesz HUD, csak egy kis célkereszt a célzáshoz.
Faith életereje hamar lecsökkenhet harcban, de kesõbb szép lassan visszatöltõdik
Lesz jó kis "bullet-time" móka, amit itt "Reaction Time" néven fut. Könnyebb lesz a játékosnak menekülés közben kiválasztania a megfelelõ útvonalat.
A "Runner Vision" mutatja meg a lehetséges menekülési pontokat.
Rhianna Pratchett (Heavenly Sword, Overlord) írja a sztorit.
Faith szüleit egy kormányellenes tüntetésen megölik, így árván az utcán nõ fel és így lesz belõle Runner (Futár), amelynek a feladata az ellenállók közti kapcsolattartás.
A sztori alapja, hogy Faith ki akarja szabadítani húgát, akit koholt vádak alapján bebörtönözte az elnyomó rezsim.