Ja, "sajnálom", hogy a high-end fejlesztéssel és gyártással foglalkozó ismerõseim tudnak is valamit. OMG.
Õk is azon a véleményen vannak, hogy tisztában kell lenni bizonyos dolgokkal, mert manapság túl sok a belemagyarázás, képzelgés, fontos dolgok meg elsikkadnak. Ez vezet az üres sznobizmus felé.
Amikor pl. egy erõsítõ jól szól, de nem annyival jobban a kommersznél, hogy az embernek földbe gyökerezik a lába, és még így is padlót fog. Akkor jönnek az olyan fantáziadús hadovák, mint pl. a Sztereo Magazinban, meg külföldi társaiban, amiknek a fele bújtatott fizetett hírdetés. Ez csinálja ezt az idióta márka-buzulást is, ami pedig csak a kommersz jellemzõje kellene legyen. És ezért van, hogy apró cégek hiába csinálnak sokkal jobbat, mint jól felfuttatott márkák, az emberek mégis az utóbbiakat veszik, mert lehet vele jól villogni. Ezt gondold át...