Oké, csak arról van szó, hogy igen sok high-end kereskedõ (meg fizetett cikkíró) azt csinálja (tisztelet a kivételnek), hogy ha van egy ilyen dolog, ami némileg jobb, mint a kommersz, nekiállnak mindenféle fantáziákkal felnagyítani a különbséget. A vevõk meg beleélik magukat, hogy milyen nagy tehetségek, hogy ezt hallják, és hogy ez milyen fennkölt dolog, stb. Ez vezet a sznobsághoz. Közben meg vannak olyan cuccok, amik kapásból olyan brutálisan szólnak, hogy azon nincs mit magyarázni. Ezeket viszont alig ismerik az érdeklõdõk, mert a kisebb cégeknek nincs pénzük reklámra, a nagyok meg nem erõltetik annyira, mert egyszerûbb közepesen jót csinálni, majd azt agyondícsértetni és agyonreklámozni - a fogyasztók meg csak úgy sovárognak utána, mert xy márka. Az igazán jót meg csillagászati magasságokba árazzák.