Miért kéne az RPG-nek lennie a legfontosabb dolognak az életben? Ez csak egy játék.
A sok HP-val az a baj, hogy minden ellen véd, és az elég komolytalan hogy egy lvl9-es meteor shower sebez 80-at egy 500 HP-s harcoson. Egy lvl1-es magic missilenél még elfogadható lenne. Az atombomba mennyit sebezne, 90 HP-t? ^^
Lehetne a halál után is vmi, pl. undeadként tovább él a csávó, esetleg lich-é is lehetne válni (M&M6-ban volt ilyen), de ilyesmit még nem nagyon láttam játékokban, pedig szinte minden fantasyban alap az ilyen fószerok léte, és azok is lesznek valamibõl. De a gonosz megkötést is túlzottnak tartom a holtak ügyében, ha egy drow lehet jó (Drizzt), akkor egy undead miért nem? Nem kéne a halálnak véglegesnek lennie, ha átmenne a csóka undeadbe, az pl. elég változatosságot is jelentene, mert más szabályok szerint folytatná az "életét" (napfény nuku meg ilyenek).