nah szemezgetek 1-2 dolgot a D&D 4th - Wizards Presensts Races And Classes - bõl..
Fajok:
ember - eddig nem volt semmi hátrányuk..most lesz..bár inkább jellemjátékbeli lesz, mint számszerü...lényege, hogy az emberek hatalom-éhesek, s ezért hajlamosabbak a korrupcióra (is)
dragonborn - sárkányszülött..kábé úgy kell elképzelni mint egy félsárkányt (vagy sárkányfattyút a dragonlance-bõl).. hogy miért lett alapfaj ? mert sokan biztos úgy gondolják, hogy félsárkánnyal lenni "cool"
törpe - nem sokat változik..sötétlátás helyett szürkületi látásuk lesz csak (és ez sok más fajra igaz lesz, a 4.0-ban nem fog a lények fele sötétlátással rohangálni, csak kevesek)
eladrins - nemes elfek.. a sok régi elf fajt két részre (ill háromra) bontották.. ezen társaság inkább a szebb, mûvészlelkü, törékeny, varázshasználó ágazat, mint a napelfek
elf - ez meg a vadabb, nyersebb, természet-imádó részleg, mint a vadelf
drow - a 3. elf fajta..elképzelhetõ, hogy alapból játszható lesz..nem lesz olyan dúrva, mint a 3.0-ban és 3.5-ben..bár ez minden más fajról elmondható..a magasabb szintü lény fogalma megy a kukába, a lények a spéci/extra/erõsebb képességeiket featekbõl, talentekbõl tudják felvenni..
nah de most dolgom van, folyt köv kicsit késöbb :)