sajnos a legtöbb mmo-ban igaz is, hogy rohannak elõre mint a hülék..ez az adott MMO hibája..nézd meg mondjuk a Dungeons and Dragons Online-t, ahol igenis egymásra van utalva az egész banda, és jóformán muszály összejátszaniuk a siker érdekében..
és pont azért egyoldaluak a karakterek, mert abból indul ki hogy csapatjáték van..egy szerepjátékra összeülõ társaságban sokkal de sokkal nagyobb az összetartó erõ és a csapatszellem, mint egy mmo-ban összeverbúválódott csapatban, kik a való életben egyáltal vagy minimális szinten ismerik egymást..
amúgy meg eleve hülyeség összehasonlítani az mmo-kat a normál rpg-vel, mert egyik mmo sem tudja visszaadni azt a játékélményt, amit az rpg nyújt..pvp-vel elõhozakodni meg abszolute értelmetlen, mert alapesetben a kaland nem abból áll, hogy a karakterek egymást ölik (ha mégis, akkor ott a KM valamit nagyon elbaltázott, vagy olyan ellentétes karaktereket engedett, ami nagy hiba volt..)
"bár mágus fan vagyok, Baldurs Gateben mégis mindenkibõl volt 1-1 a csapatban, mert szükség volt rá, és jobban megérte mint +1 mágus"
pont ezt akarja visszahozni a dnd 4-es rendszere, hogy mindenbõl kelljen 1-1 a csapatba, ezért vannak a csapatszerepek