öö..HP rendszer annyiban változik csak elvileg, hogy elsõ szinten több hp-t kapnak a játékosok..harc annyiban, hogy nem lesz külön AC, hanem a reflex-mentõ ellen megy a támadás..illetve a mentõk is úgy lesznek, mint a magus d20-ban, hogy nem a játékos dob mentõt, hanem a mentõje ellen megy a varázslat, méreg, stb ereje..
a kaszton bellüli szerepek is valóban jobban behatároltak.. lesznek a "blokkerek", mint például a harcos, kinek feladata a csapattagok megvédése..hogy ne legyen olyan egyszerü elhaladni a harcos mellett és támadni a gyengébb társait, így a harcosnak olyan választható képességei lesznek, mellyel elég dúrva plusszokat kap például a megszakító támadásokra, valamint olyat, ami segítségével szinte lehetetlen lesz elszakadni a harcosokkal közelharba bocsátkozott személyeknek..
lesznek a nagy sebzést leosztó karik, kik 1-1 ellenfélre lesznek képesek nagy sebzést leosztani..ilyen lesz pl a warlock vagy a tolvaj (hátbaszúrással)..
adva vagyon még a hülén irányítónak nevezett szerep, ami lényegében az egyszerre több ellenfelet sebzõ karakterekrõl szól..ilyen szerepet kap a varázsló és a mágus..
végül, de nem utolsó sorban lesznek a vezetõk, kik irányítják társaikat, és segítik õket különbözõ bónuszokkal vagy épp gyógyítják õket..ideális kasztja a pap
amúgy a képzettség és képesség-rendszerben lesz nagy változás, majd késöbb kifejtem azt is.. illetve még nem szabályrendszeri változások várhatóak, hanem inkább a játékbeli szerep-betöltés terén..tehát pl néhány lény helye, feladata a világban (pl ördög/démon hovatartozás)
jah és a jellemben is nagy változás lesz..majd ezt is kifejtem, most nincs rá idõm..