Aze egész világ a reklámról szól. Ennyi erõvel ha veszel egy autót és mész vele az utcán az is reklám. És mondhatnánk h Te csak autót akartál venni amivel elmész A-ból B-be, mégis közbe reklámoznod kell a márkáját ami elöl hátul rá van írva...
Akkor mirõl beszélünk, reklám nélkül nem is lenne világ...
Kuplung téma:
Amíg ki van nyomva, a motor energiája nem hasznosul. Tehát lehetõleg minnél gyorsabban kell kinyomni és visszaengedni. Ez természetesen autónként változó h a konsrtukció mit bír. Én pl ha "lendületesen" közlekedem holtponton megtartásról nem is beszélhetünk, mert a váltás közben olyan gyors a kuplung kinyomás és visszaengedés h szinte "rúgás"nak is lehetne nevezni, és semmi rángást nem lehet érezni. Ehhez érezni kell az autót, hozzá kell szokni, megfelelõ fordulatszám is fontos. Meg a szekezetnek is bírnia kell...