Schumacher lehet, hogy 150-nel is abszolválná jó gumival, átlagos autóval.
De egy hirtelen kormánymozdulatnál, hirtelen fékezésnél, esetleg ha a vezetõ pánikba esik, nem mindegy, hogy 70 vagy 90. Vagyis lehet, hogy majdnem mindegy, de minél kevesebb, annál kisebb a kockázat.
Sajnos a vezetõk nincsenek jól kiképezve, megdöbbentõ, hogy a mediterrán országokban, ahol az autók tele vannak horpadásokkal a koccanásoknak köszönhetõen, a halálos baleset sokkal kevesebb.
Magyarországon meg ha nekikoccansz valakinek figyelmetlenségbõl mondjuk parkolásnál, már-már meglincselnek, amikor viszont 90-110 km/h-ás tempónál jól meg kéne fontolni egy elõzést, akkor belevágnak kockázatos manõverekbe is.
Ez eszméletlen, és csak az autósok ostobaságát jelenti.
Én nagyon hálás vagyok az égnek, hogy bár parkolásnál volt rá példa, hogy nem néztem hátra, és nekikoccantam valakinek, de forgalomban sosem követtem még el olyan hibát, ami valódi veszélyt jelentett volna. Ennek ellenére, ha pl. a 10-es úton végigmegyek, nem egy, nem kettõ veszélyes elõzést látok.