Ezek miatt a szigorú korlátozásbetartók miatt vannak baleseteket. Szépen megy egy csapat kocsi normális tempóval, ez kb az autósok 98%-ra igaz, majd egy sebességbetartós merazjó 20-al tötypörög a belsõ sávban, egész sor nagyot fékez, megkezdõdik az elõzgetés, ami sokszor lehetetlen, amikor 2 ilyen okos megy egymás mellett, és esély sincs megelõzni. Aztán meg az van hogy a 2 okos megy elöl, elõttük 5 km-re semmi jármû, mögöttük 10 km-es sor.
És nyilván nagyon biztonságos lenne betartani az utépítés után kintfelejtett 30-as feliratú tábláról olvasható korlátozást... baze biciklivel túllépem állandóan a sebességkorlátozásokat, mert néhány helyen olyan vicc szerû. Viszont az olyan helyekre ahol méteres kátyúk vannak, és métereket repkednek az autók ott nincs olyan alacsony sebességkorlátozás, de szerencsére a legtöbben látják hogy veszélyes, és még annyival se mennek. Nem sebességkorlátozás szerint, hanem ésszel kell vezetni. Ha valaki gondolkodik tudja hol a határ.