Remélem, ezt az OFF-lavinát nem én indítottam el, de ha mégis, akkor már sodródok vele én is... Én sem azt mondtam, hogy minél összetettebb, annál jobb. Szerintem (tehát SZERINTEM!) a DoW 1 túl bonyolult volt, túl kaotikus. Kijött a szakasz a gyárból, még hozzákattintgatok +5 egységet, egy parancsnokot, meg külön mindegyiküknek egy-egy fegyvert. Ehhez képest a CoH jóval le volt egyszerûsítve, sokkal áttekinthetõbb volt, éppen ezért szerettem. Ott pont jól eltaláltak mindent.
Na de mindegy, maradjunk a DoW2-nél, most ez van, ezt kell szeretni, meg amúgy még így is jobb, mint a Red Alert 3... Nekem ezek szúrják nagyon a szememet: nagyon sokat kell várni, amíg talál egy partit, ha megvan, akkor is az esetek nagyobb részében valaki miatt játszhatatlanul szaggatni fog, esetleg le is fagy. Remélem ez a béta után rendbe fog jönni. Aztán mindenki olyan színt választ magának, amilyet akar, és igen kellemetlen, mikor jön szembe egy ugyanolyan sereg - miket beszélek - szóval egy ugyanolyan brigád, mint a sajátom, aztán miután összekeveredtek és összeverekedtek, próbáljam kitalálni, hogy kihez tartozik a piros, meg kihez a zölp HP csík... És egy kicsit sok féle számra, "nyersanyagra" kell figyelni. Van requisition, meg power, van valami piros csík a hero skilljeihez, aminek a nevét se tudom, van a szánalmasan alacsony poplimit, meg még figyeljek közben, hogy hogy állnak a victory pointok. A fent említett korlátozások miatt pedig egyetlen harcmodorra/taktikára van lehetõség, rusholni, mint az állat, amivel egyébként nem is lenne baj, ha a folytonos lag nem akadályozna abban, hogy felvedd a ritmust...
Peace...
Én még mindig bízok ebben a játékban, csak már nem tudom, hogy miért...