Az ittas vezetõk ellen bevezették a zéró toleranciát.
Aki balfék módon vezet, az max. az idegrendszerre jelenthet veszélyt, az egészségre aligha (engem a szélsõ sáv közepén elakadásjelzõvel parkoló "vállalkozó" jobban idegesít, mint tíz balfék. A balfék legalább halad, és nem szándékosan akadályozza a fotrgalmat, lesz..va a közlekedés többi résztvevõjét.)
A motorosok külön kategória. Néhányan a Kamikazék utódjaként közlekednek, néhányan csak annyira lazák, hogy majd' szétesnek. Sebaj, majd szétesnek...
A többi csak moráltól és vérmérséklettõl függ. A gyorshajtás legtöbbször lazaság és kivagyiság erdménye, bár elhiszem, hogy mindenkinek szül a felesége és beteg a gyermeke (vagy épp fordítva), sietni kell. Egy Salgótarján-Budapest távon mindössze 10 percet foghatsz, ha padlógázzal közlekedsz. Megéri a stresszt, a plusz benzinköltséget? Aligha.
Persze, azt is megértem, hogy az ember nem azért vett nagy teljesítményû autót, hogy egy Trabant farát nézze.
A közlekedés arról szól, hogy az ember biztonságosan (nem gyorsan, az a verseny) eljiusson A-ból B-be. Nem arról, hogy csak õ jusson el, a többieket le kell szorítani, nem is arról, hogy uraljuk az utat.