Blogra csináltam egy leírást az új játékelemekrõl és tettem be fotóalbumot is a végére. Néhányat beteszek akkor ide is és írok is róluk 1-2 mondatot.
Ez itt a fõmenü. A háttérben egy videó fut ami elérhetõ a játék mappájából. Sajnos nem valami tûéles nem is értem, hogy miért...
Ez egy monk (illetve nõ, úgyhogy nem tudom mi lesz a neve, a monk elég idiótán hangozna). Velük érdemes kezdeni ezen a pályán, mert elég erõs ellenségekbe lehet botlani egybõl és a monkok gyógyítják magukat. A képpel azt próbáltam szemléltetni, hogy a karakterlapja felül megfogva mozgatható, mint a windows ablakok, mert amúgy minden eddigi képen bal középen volt a karakterlap most meg áthúztam jobbra :)
Egy rogue, amint szembe száll jó pár sárkánnyal. Bár a képrõl nem derül ki, de elõtte épp menekült, rányomtam egy healt és máris visszament harcolni, szóval ez a dolog tényleg mûködik. Az elsõ részben nem mûködött, ha egy hõs menekülni kezdett a guildjébe, akkor mindenképp be is ment, nem volt képes meggondolni magát. További jóság, hogy most már nem csak a guildbe menekülnek be a hõsök, hanem bárhová, ami közel van, errõl azt hiszem írtam a blogon is.
Ogre barátunk épp elhajítja a városõrt. 0,2szeresre belassítva tiszta mátrix fíling :)
Egy összedõlõ torony. A játék grafikai részletessége (poligonszám, satöbbi) nem 2009es színvonal (az más kérdés, hogy a hangulata számomra nagyon bejön 1-2 apróságtól eltekintve), de a fizika és a varázslatok effektjei többé-kevésbé kárpótolják ezt a dolgot.
Egy medveember próbál meglógni a törp kõvetõ tornyaim között. Nem fog sikerülni neki ;-) Ezek a tornyok extrém erõsek és az alap torony is többé-kevésbé jól használható, szóval az elsõ rész "van de minek" tornyai a múlt homályába vesztek. A medveember amúgy elég durva arc, szóval jó vele vigyázni.
Random tájkép.
Random warrior tier2-es páncélzatban, jobbra kicsit letette pedig látható egy tier1-esben is. Tier3-ig nem jutottam el sajnos.
A bizonyíték, hogy megcsináltam a pályát. Legalábbis Oroszországban az lenne... :)