Helló! A colin mcrae dirt viszont nagyon nem oké, ott ugyanaz a szitu mint a forzában, 3 km/ó sebességnél egy 80millió forintos rally autó darabonkén 300000ft-os gumival úgy csúszik sodródik az aszfalton mint szánkó a jégen ez nagyon nem ok! A gridben azért tûnhet írreálisnak a gyorsulás mivel elég komoly verdák szerepelnek pl: új mustang 580 lóerõvel, hát egy ilyen verda igen csak brutálisan gyorsul a fékúton sincs mit csodálkozni 570-es 22-colos felnikkel úgy fog a fék ,hogy az utast egy nagyobb fékezés után a szélvédõrõl kell levakarni. Nekem egy 265 lóerõs RS" gépem van nem azt mondom ,hogy ez a csúcs de megy szépen álló helyzetbõl 18 másodperc alatt van 230km/ó-án, a fékút 130km/ó-ról megállásig nem több mint 28 méter, pedig nekem csak 225-ös 17colos kerekeim vanak, ez a race pro-ban az enyémnél jóval komolyabb verdáknál kb 300 méter a fékút ugyanerrõl a tempóról ez ugye ,hogy abszurdum? ha ez így lenne akkor induláskor már fékezni kellene ha a fék ilyen lenne akkor a forma-1 ben nem lenne 8G-feletti a fékezés sofõrre esõ ereje stb. De ha már végigvitted a granturismo3-at 4-et akkor kell ,hogy komoly képed legyen arról milyen egy autószimulátor, a race pro még véletlenül sem az, csak egy rosszul programozott szoftver, én már akkor tudtam, hogy pocsék lesz amikor megláttam az ATARI feliratot, amihez az atarinak köze van az halálra van ítélve. Az elmúlt két évben egyedül a grid hozta azt amit vártam tõle egy szinvonalas autósjátékot amivel szivesen nyomul az ember,ha van egy kis ideje, felõlem hívhatjuk valósághoz nagyon hasónló irányítású arcade játéknak is, de ezt legalább jól megcsinálták, a granturismo5-rõl meg nem beszélhetünk hiszen még a full verzió nem jelent meg.