1. igen lehet, de a scroll elsütése után nem abban a körben lép életbe, hanem csak a következõben, emiatt ráadásul meg is szakíthatnak castolás közben (mondjuk a silence-et pont nem próbáltam ki, de gondolom azzal is így van), plusz a scroll fogyóeszköz
2. az archer viszont bármelyik célpontot támadhatja egybõl, a gunner (az a puskás, az ágyús a cannoner) viszont 3 egymás mögöttit sebez. A bossokon kívül ez fontos lehet pvp-ben is ahol a main karaktert kell kinyírni, aki valószínûleg a leghátsó sorban lesz.
3. én úgy emlékszem nem tudja. Legalábbis nem mindegyik skill. A swordsman skillje pl. csak tûzsebzést rak a kardcsapásra, a spearman-é is csak plusz dolgokat tesz fel, a viking jéglabdája lehet, hogy mûködik, azt is el tudom képzelni, hogy lefagyasztva már üthetik a többiek is. Úgy gondolom általánosságban azok a skillek ami után ugyanúgy odaszalad a karakter és üt-vág, nem mûködnek repülõ ellen, ahol ténylegesen valamilyen varázslatot süt el közvetlen az ellenfére azok mûködhetnek. Erre mérget nem vennék mert alacsony szinten összesen 1 repülõ ellenféllel találkoztam. De remélem holnap már kipróbálhatjuk.
Az viszont igaz, hogy az elején a távolságiak gyengén sebeznek a védelmük meg pocsék, sokat halnak, de a fórumokon olyat olvastam, hogy magas szinten már pl. az archernak van a legnagyobb dps-e.
Én mindenesetre ilyesmi csapatot tervezek, ha már max lehet: