"A SPORE-nál is érthetõ a lépés. Mindent megtesznek azért, hogy kevesebb wrz példány legyen, de crackerek egy pöttyet felkészültebbek."
A warez példányok durván 90%-a torrentrõl, egyéb fájlcserélõ oldalakról származik.
A maradék 10% meg kb. smsweb.
na most az eddigi összes DRM-es játék ebbõl a szempontból bukás volt, mivel a fájlcserélõket az egész rohadtul nem érdekli - ugyanúgy warezolja mindenki, mint eddig. Megjelenés elõtt.
Ez egyféle kalózkodást akadályoz meg:
Hogy odaadjam a pisti haveromnak feltepelíteni a gépére. na most a mai netes korban, ahol gyorsabban lejön egy játék torrentról, mint ahogy a haver áthozza, és kényelmesebb is, mint mástól olcsón acc-ot venni - nem hiszem, hogy kb. a warez elenyészõ ezrelékénél többet tennének ki ezek az esetek.
ezzel pedig jelentéketelen mennyiségû bevételtõl esnek el a fejlesztõk/kiadók.
azzal szemben, hogy nagyjából - a vevõk mentalitását követve - minden ötödik ember úgy dönt, hogy mégsem veszi meg. Amivel egyet is tudok érteni, mert ha már játékot veszek, akkor törekszek arra, hogy az valamilyen szinte hosszú életû legyen. Ezzel tehát jóval nagyobb bevételektõl, jóval több vásárlótól esnek el, így a DRM önszopatás, elég erõsen.
Arról nem is beszélve, hogy sokan vannak azon az állásponton, hogy nagy cégek összeomlanak, eltûnnek hirtelen - lelövik az aktivációs szervereket, onnantól kezdve lesz egy dísz a polcomon.
Az egy dolog, hogy licencet veszek, de azért ne nézzék már hülyének a vásárlókat, hogy bármilyen feltételeket elfogadtathatnak.
Nem értem, hogy követhettek el marketingesek ekkora hibát. vásárlói magatartásból egyes.