nyilvánvalóan annak a rétegnek készült, akiknek a sims, õk pedig nincsenek otthon a stratégiákban valószínûleg.
ennek ellenére elhiszem, hogy van pár hardkór játékos, akinek bejön, és elszórakozik vele.
nos, sejtfázis: annyira kreatív és aranyos, hogy itt még azt hittem, nagyon jó játék lesz.
amint kikerültem a szárazföldre, valami iszonyú monoton lett a játék.
barátkozz meg minden törzzsel akivel összefutsz, vagy irts ki minden törzset, akivel összefutsz.
ez az elsõ 3 törzsig még élvezetes is volt, de ugyanazt a monoton, rohadt egyszerû dolgot eljátszani hatvankilencszer, hogy végre kikerülj ebbõl a rohadt fázisból!
na ez valami eszméletlen unalmas volt.
jött a törzsi rész. megint örültem magamnak:
-jeee, ennek van hangulata! ez nagyon kreatív!
agresszív törzzsel voltam. jött is a csalódás. Cél: hódítsd meg az összes többi törzset.
oké, te és te gyûjtsetek kaját, lerakom a baltakészítõt, felfegyverzem õket, és végigszaladok rajtuk. Ennyi.
Most lehet azt mondani, hogy jaj nem táncoltál a többi törzsnek, nem ölted meg az óriás dögöket. A lényeg egy marad:
nincs mélysége.
Annak a játéknak, ahol ha háborúzni akarsz, összesen két féle épület áll rendelkezésedre: ahol lándzsát gyártanak, meg ahol dárdát, arra merem azt mondani, hogy: nincs mélysége egyáltalán.
Taktikai érzék lényegében semmi nem kell hozzá. és ez a civilizációs részlegben sem változik.
Nincs olyan hogy ez ellen a fegyver ellen az a jó, ez ellen meg amaz. nem lehet egyszerûen taktikusan játszani. nicnsenek választási lehetõségek.
ha szárazföldön akarsz gyõzni:
építs több autót, mint amennyi az ellennek van.
ha vízen akarsz gyõzni:
építs több hajót, mint amennyi az ellennek van.
ha levegõben akarsz gyõzni:
építs több repülõt, mint amennyi az ellennek van.
ennyi a játék.
a kreativitás sajnos lekorlátozódik ebbõl kifolyólag az editorokra, járgány, lény, öltözet, és épülettervezõkre. (mellesleg az egyenruháknál nem valami széles és átfogó a választék)
Véleményem szerint ez nem több, mint egy kis máz a lénylabor ötlete köré.